Monday 16 January 2012

Janji yg tertangguh ~~

Yang terindah by Dakmie

Yg pasti aku akan merinduimu...Aku cuba menerima tapi ternyata ianya sukar...Andai itu takdirnya, aku redha walaupun itu bukan kenyataannya...Aku mendoakan yang terbaik buat dirimu...semoga kebahagian menjadi milikmu.

Aku gembira akhirnya janjiku yang tertangguh akhirnya tertunai jua...
Better late than never!!! Words can't describe my feelings. It make me smile when remember u.

Tanpa sedar, sudah empat tahun berlalu. Begitu pantas masa meninggalkan kita. Tak guna menyesali atau meratapi kerana ianya tak mungkin kembali. Hanya kenangan yang kekal buat selamanya...

Menghitung hari yang akan tiba tak lama lagi...26 Januari 2011 ending bagi sebuah cerita. Sebuah perhubungan adalah spt sebatang pohon dan air. Masing2 memerlukan dan memberi sokongan kpd satu sama lain. Tanpa pohon, kpd siapa air hendak dicurahkan? Tanpa air, bagaimana pokok hendak hidup?

Aku mendoakan yang terbaik buat dirimu...Semoga bahagia milikmu!!!

I'm gonna miss u!!!



Menangisi perpisahan akibat gagal bercinta adalah satu pembaziran mutiara jernih kita tetapi menangisi dan menyesali akan dosa kita lantas meminta pengampunan dariNya adalah lebih baik dan menjamin kehidupan abadi dunia dan akhirat ~ ~

LOVE, KHALID . . .

# Smlm adalah kenangan, hari ini adalah 1 kenyataan dan esok 1 penantian

No comments:

Post a Comment