Saturday 17 December 2011

berOmbak Rindu ~~

Mood xmengantok

Hati tersangatlah ingin nak hapdate blog kesayangan nih hari2 tapi masa yg xmengizinkan...Balik keje sometimes matahari da terbenam...masa yg ada hanya cukup sekadar melakukan perkara wajib then go to dreamland. This month byk perkara yg menarik berlaku dalam kehidupan aku. Moh kita hapdate kat sini sikit yer:-

02/12/2011
One day after film Ombak Rindu kuar kat pawagam. Then hari nih aku berjaya tengok film nih selepas berhempas pulas mencari tiket. Bukit Raja sold out, MBO Subang Parada xamik film nih(mmg xnak untung agaknya), then last sekali atas usaha Rushdan aka tunang Hafidah Nordin, kami berempat berjaya mendapatkan tiket film nih kat IOI Mall Puchong. Tket dapat tapi seats terabur...Hmm xkisah lah janji dapat duduk then layan citer nih. Aku bagi 5 bintang penuh utk citer nih. Di sbbkan terlalu terpengaruh dgn novel, aku tgk cter nih lagi kat bukit raja tapi dengan housemates plak...Terbaik!!!

Sebelum film "Ombak Rindu" nih keluar kat panggung, aku terdahulu baca novelnye hasil tulisan Fauziah Ashari nih...mmg best novel die. berkaca jugak ler time baca novel nih. Alhamdulillah, bermula dari novel Ombak Rindu, aku tersedar bahawa aku telah mempuyai 1 hobi baru dlm kehidupan aku skang. Syukur jugak sbb hobi baru nih adalah yang bermanfaat dan xsia2.

Apa hobi baru aku nih? ---> membaca novel2...hehe
1- Ombak Rindu
2- Andai itu takdirnya
3- Antara benci dan rindu
4- Tiada yang kedua
Aku harap hobi baru aku nih berterusan dan bukan hangat2 tahi ayam...InsyAllah

03/12/2011
Shah Alam > Universiti > PWTC > The Mall > Sogo > Flamings Steamboat
hmm padat betol schedule aku hari nih..Seawal pagi da kuar rumah then kol lima pagi plak baru masuk rumah...Penat tapi semua tuh xboley bayar dgn wang ringgit...Alhamdulillah aku di kelilingi oleh teman2 yang sangat memahami dan ada senantiasa ada bila di perlukan...

Dan hari nih jugalah yang membuatkan aku telah bankrap sebelum tiba masanya...2x shopping dlm masa seminggu...bca tol2 yer, 2x dlm masa seminggu...haha. Semua nih salah shopping kompleks yang buat year end sale...1st shopping dekat bukit tinggi dengan Alex. shopping yg 1st nih mmg dlm kategori gigih giler tapi gigih yg mcm mne bia aku je lah yg thu...sorry guyss...haha.

The Mall n Sogo...yang 2nd nih xde xterniat sbnrnya tapi akhirnya tunduk gak dengan godaan smua....bukan hanya aku tapi Recca dan Fyda pon terjebak sama...hmm kalau da suka, amik je lah kan, nanti balik umah xdpt nk tdo asyik duk teringat n menyesal...hate that feeling at all, dan ats sbb itulah aku bankrap sblm tiba masanya...haha

Malam menjelma. Spt yang dirancang, kami semua bergerak ke Flamings Steamboats Shah Alam.Open table by Encik Amer. Terima kasih Amer ats kemurahan hatimu...semoga rezeki dan dapat open table utk ktorang selalu...hehe...

Surprise utk Recca aka mak cik...hari nih bufday die yg ke-24...Hepi Bufday Recca..i wish u hepi and succes in watever ur undertakings...kite layan picca dulu:-


Bufday girl






Bunga yg ada. fully booked..haha

Rushdan wif fiancee

santapan kami

tenkiu Encik Amer

Soleh aka driver..haha

kami...

Enjoy the food and enjoy the moments that we're spend together...kenangan yg terindah utk diceritakan pada anak cucu nanti...haha

LOVE, KHALID . . . 

# rinduku umpama ombak yg tak berhenti, kasihmu bagai pantai yg setia menanti

No comments:

Post a Comment