Saturday 19 November 2011

Hepi belated bufday...

Sea Games

Nak cakap aku nih salah seorang peminat fanatik bola sepak mungkin tidak tapi jika games tuh melibatkan Malaysia or Kelate yg lawan, automatically aku akan jadi minat...hehe...Bila cakap pasal bola sepak nih, aku pernah juga bermain bola sepak waktu sekolah rendah n menengah dulu...tapi sekarang sekadar berada di depan tv or lepak kedai mamak jelah nk bgi support...nak berada di dalam padang jauh sekali...haha...dan ketika entry nih d taip, games Mas lawan Myanmar ngah di siar kat tv...aku harap, rezeki berpihak pada negara kita lah coz ape pon bley berlaku, al-maklumlah bola tuh bulat...haha...Chaiyok2 Harimau Muda!!!

Hepi belated bufday to Cik Siti Syuk...Walaupon lewat (tapi xde lah lewat sangat pon, sehari jerk...haha) ktorang semua sebenarnya da plan and tengs to Kak Nabilah for the superbs choc oreo cake...Thumb up!!!
Walaupon sambutan hanya sekadar kat ofis dan bukannya kat Pulau Nami, (peminat k-pop lah katakan...hiks2) kitaorang harap Cik Siti Syuk hepi yer...


Korea-Us Team


sorry interframe...haha

Dan hari nih aku masak bihun+mee kuning sup tulang utk makan tengahari dan mencuba resepi terbaru utk buat sambal kicap...Tak baru sgt pon cuma mengada2 tambah asam boi dalam sambal kicap tuh...Aku rasa xpernah  d buat orang sambal kicap bubuh asam boi...tuh sebab aku cakap resepi terbaru dari aku...haha...dan ini lah hasilnya...

mee+bihun sup tulang wif sambal kicap asam boi...hee

Dan tersangat lah pedas sambal kicap itu...bile da pds, aku pon terkurang lah makan...hehe...aku nih bukan lah pemedas orangnya tapi kalau kalau xde rasa pds langsung, xsedappp jugak....huhu

Separuh masa kedua sekarang, dan masih lagi seri 0-0 bagi Malaysia dan Myanmar...

Cuaca mula mendung, langit mula menunjukkan petanda akan hadirnya hujan...dan utk alasan itu, aku rasa patut berundur diri dulu...Hmmm macam xlogik dan ntah apa2 nye reason kan...tapi suka hati aku ar nak tulis apa...ade aku kisah...haha

LOVE, KHALID . . .

# wish miracle come into my life...

No comments:

Post a Comment