Wednesday 16 November 2011

Ada apa dengan tarikh?

Waiting outside the Lines by Grayson Chance


Tahniah buat rakan sekerja Farah coz da selamat melahirkan baby yang sihat pada tarikh yg cantik iaitu 11.11.11. Due sebenar adalah 14hb tetapi baby nih cepat nk keluar kot...Pandai betul die pilih tarikh nak keluar kan...hehe...Tarikh da cantik, harapnya "Rayqal Rafael" pemilik gambar di atas nih menjadi insan secantik tarikhnya...bukan cantik dari paras rupa, sbb nih baby boy n mmg xsesuai dgn perkataan cantik tu...So, biarlah figura nih menjadi insan yg baik budi pekertinya, menghormati org tua, berjaya dalam hidupnya dunia dan akhirat...hah!!! bukan ker cantik dari segala aspek tu maknanya...itulah maksud aku sebenarnya...hehe

Korang de cerita di sebalik tarikh 11.11.11 nih??? So far, bagi diriku tarikh nih xde yg menarik n sama jerk mcm tarikh2 yg lain kecuali 6.05 coz tuh tarikh bufday aku...haha...Selain tuh tarikh lain akan jadi kenangan aku  adalah tarikh nak tunang or kahwin... bila tarikhnya, aku pon xtahu (xnak tunang rasanya...nak kahwin terus) bley x bakal teman hidupku kat luar sana? siapa ? Wallahualam.....

Selain tarikh tu, tarikh hari nih mst amat bermakna kpd figura yg bernama Cik Siti Syuk nih...Hari nih bufday die...Hepi Bufday for her...May God Bless U n get all the hepiness in ur entire life...Niat d hati mmg nak buat kek utk die tapi keadaan xmengizinkan...1- xde mixer coz da anto pada pemiliknya...2-poket sgt kering skang nk beli ingredients..huhu...Tapi walaupun xde kek buatanku, tpi ada juga kek hasil sentuhan orang lain utk celebrate esk...Hope u like it ~ ~

Stop pasal tarikh!!!

Sekarang nih musin hujan memanjang. Bukan setakat hujan jerk tapi siap dengan petir n guruh bagai...Bekerja  d tingkat 9 rasa bagaikan berjiran dengan petir tuh semua...
As usual, aku akan balik umah jalan kaki dari sek 7 pusat komersial...Ptg nih plak hujan lebat semacam...So, payung Kak Syu jadi galang ganti...Apa yg menarik pasal payung Kak Syu nih??? 

Meh aku nak cter...hehe...
Al-kisahnya payung die berwarna pink yg begitu ayu jika si gadis yg membawanye tetapi telah d bawa oleh jejaka seperti aku...wahh mcm lagu Alif Satar plak...haha...Nak d pendekkan cerita, hari nih ada pasar malam dan aku terpaksa melalui pasar malam tuh utk smp ke rumah...Dengan membawa payung pink itu, aku perasan ade mata2 yang memandang especially geng2 pmpuan...Sah2 depa smua tuh student UiTM belaka...Ahh, ade aku kisah ko nak pandang n bisik2, janji aku xbasah....betol x korang??? hehe

Haa lagi satu benda aku nak hapdate kay sini...Actually skang ade ade akaun twitter. Baru jerk buat 3 hari lepas...Da byk kali housemate aku suh buat tpi aku buat xtahu jerk...Tapi akhirnya, terbuat lah jugak...So, skang bley ler nak twet2 every single minutes pon...Kalau bt mcm tuh kat fb, mst da kene band  coz asyik duk hapdate status jerkk...Tapi do i care!!! haha...

"Waiting outside the Lines" Sedap gak suara budak Grayson nih...Umur baru 14 tahun tapi suara perhh terbaikk...Mula dikenali dari laman sesawang youtube then dengan sekelip mata menjadi terkenal...Teringat plak masa anugerah AIM baru2 nih...budak ini d jemput utk nyanyi then duet plak dengan Najwa cinta muka buku...hmmm so cute both them...Nak pinjam petikan dari seorang member nih, "i officially fan of Grayson Chance not because he's cute but his talent n voice"....hmm i 101% agree with that...

Dan sekarang jam da menunjukkan pukul 11.00 mlm...Baju n sluar xbergosok lagi...Then keseorangan plak kat rumah coz one of my housemates back to hometown for exam...Gud luck 4 him ~

LOVE, KHALID . . . 

# kesilapan memberitahu kita tentang apa yg perlu kita pelajari...

No comments:

Post a Comment