Monday 6 February 2012

No tittle!!!

Yakinlah Aku Menjemputmu by Kangen Band

Hmmm cptnye masa berlalu...Sudah 6 hari menjengah d bulan Februari...Terasa baru semalam Januari menjelma...Everything go so fast...Hari berganti hari, bulan berganti tahun dan semua tuh bermakna umurku kian meningkat tanpa kusedari...Teringat lak kata2 Kak Gee, katanya "umur jer meningkat tapi jiwa selalu muda"...hmm mungkin ada benar jugak kan kata Kak Gee tuu...this year i'm 26 tapi aku tak rasa yang aku sudah melaluimya...wahhh kira awet muda lah aku nih...haha

Usia yang makin meningkat membuatkan fikiran aku nih xpernah berhenti berfikir tentang masa kehidupan yg telah aku lalui, sdg melalui dan bakal melalui nanti...Apa yang aku ada sekarang? Mungkin kedengaran semacam aku tidak mensyukuri dengan apa yang aku miliki sekarang kan?...Tapi aku sebagai manusia yang lemah tidak dapat menidakkan kdg2 semua tuh menerjah menghumban kedalam otak aku...

Aku punya harapan dan impian untuk menjadi insan yang baik dan berjaya dunia akhirat.Aku ingin menjadi insan yang baik untuk semua orang yang berada disekelilingku.

Aku punya impian dalam hidup aku...Membayangkan semua segalanya berlaku dengan indah. Terkadang aku lupa bahawa kita sebagai manusia kita hanya mampu merancang~



Membayangkan segalanya indah dan bahagia. Merancang dengan perasan bahawa aku mampu perolehi semuanya. Senantiasa aku membayangkan kehidupan aku penuh kemewahan dan materialistik. Membayangkan aku mempuyai kerjaya yang sangat hebat, kereta hebat, rumah hebat dan segala-galanya hebat...Aku rasa tidak salah aku membayangkan itu smua...Segala-galanya bermula dengan angan2...Hmm tol tak Mr. Blog???


Kita manuasia biasa yang di sisiNya dan hanya mampu merancang semuanya.
Berdoa kpd yang Esa semoga apa yang diharapkan dan diimpikan
menjadi kenyataan kelak...InsyAllah ~


LOVE, KHALID . . . 


# i have a dream

No comments:

Post a Comment