Sunday 19 February 2012

Adakah ??? hmmm

Set Fire to The Rain by Adele

Before aku start membebel, first sekali aku nak ucapkan bebanyak terima kasih to “Nabila kecik” untuk open table kat Asam Pedak Andak Kampung Kuantan Klang…Hmm memang kenyang lah tapi Asam pedas pada malam tuh memang luar dari kebiasaan…Luar biasanya adalah terletak pada kuahnya. (wah terasa mcm skrip citer Nujum Pak Belalang plak) haha….Kepedasan asam pedas pada malam memang tahap dewa dewi lah…Kalau lah aku hirup smua kuah tuh, boley terkena buasir rasanya…hehe…Nak feeling2 memang xdpt ler coz smua da berpeluh2 dan merasa bahangnya tapi kredit to Mohd Amer coz boley makan dengan penuh nikmat…Nasi dalam pingan orang lain semua putih2 kecuali dia sorang yang mcm makan sup…(bajet nak tunjuk hero kot…haha)

Part nih aku paling suka nak bercerita...haha…Tapi terasa poyo lah plak…hmm kompem ar ada orang aku syok sendiri…Kalau Hafidhah Nordin baca entry nih, mst dia xdapat nak menerima kenyataan…haha. Apa pon thanks Nabila…Malu kite awak ckp mcm tuh tapi awak bukan orang pertama tau…hehe
Impak pada kejujuran awak itu Nabila, saya berani bertaruh isu nih xkan di lupakan smp tujuh keturunan tambah2 lagi pada Hafidhah Nordin…Minah tuh memang sukar nak menerima kenyataan…Apa pon redha je lah…haha

Hmm tapi betolkah? Haha

Pada insan2 yang ada pada malam tuh except Nabila kecik, Aida, Soleh, Rashdan dan Amer…korang semua kene bangga tau…Ingat senang ker nak duduk semeja makan lepak nga orang fofular nih…wakakaka (statement xbley blah)

Makan sudah, then plan nak lepak2 kat dataran…Terlupa lak malam minggu, sampai sana orang punyalah ramai…Mat2 motor dengan cikaro masing2, geng2 kereta plak masing2 duk test speaker…hmm memang seronok tgk tapi kitaorang xstay lepak pon coz terlampau crowded sgt…Pusing2 then blah balik…

Hmmm tersenyum sorang2 depan PC ketika ini…hehe J


LOVE KHALID . . .

# Tidak aku ciptakan jin & manusia melainkan utk beribadat kepadaku ~ Adz Dzaariyaat - 56

No comments:

Post a Comment