Friday 13 April 2012

Anak Buah Pertamaku - Sayyida Khadija

Always be There by Maher Zain

Hmmm dah lama sgt tak hapdate blog kesayangan nih coz sibuk + penat bila da balik keje...Tapi malam nih aku rasa happy sangat dan nak share benda nih dengan ko Mr. Blog...

Actually aku baru jerk lepas YM nga abang kat Mesir then dah tengok pun anak buahku yg pertama...:)

Alhamdulillah, bertarikh 12/04/2012 pada pukul 5 pagi, Kakak Ipar aku selamat melahirkan anak buahku yang pertama dalam family. Alhamdulillah semuanya selamat coz dia terpaksa melahirkan baby melalui operation sebab over due...

Hmm teramatlah happy dengan kehadiran orang baru dalam family nih...So skang aku da jadi "Ayah Chik"...haha...Tetiba terasa tua lah plak...haha...

Dalam kegembiraan nih, actually terasa sedey jugak sebab arwah abah xsempat nk tengok cucu die yang pertama nih...Tapi aku tahu, walau di mana abah berada,dia mesti gembira dan sentiasa berada dekat dengan dengan kami semua...:)

Tak sabar rasanya aku nak mendukung si kecik tuh...Opss lupa lak nak bagitahu nama si kecik nih...hehe..."Sayyida Khadija Binti Mohd Nazri" nama yang dipilih oleh Ayah n Ibunya...Hmmm i like it, tapi nak panggil apa erk???

Sayyida jangan duk lama2 kat sana erk? Balik sini cepat2...Kesian Tok Ma nak tgk n dukung cucu die nih...hehe

Sayyida Khadija Binti Mohd Nazri

LOVE, KHALID . . . 

#  Semoga Allah menjadikan anakmu sebagai barokah untukmu dan untuk ummat Muhammad SAW...

1 comment:

  1. tahniah... terjumpa e-book percuma ni, tentang menyusu dalam bahasa Melayu … sharing is caring :) - Buku Menyusu Dengan Yakin

    ReplyDelete