Thursday 21 July 2011

Adakah keputusan aku betul!!!

Song : Tired of being sorry
Mood : Unknown

Betul or salah ak pn xthu...

Semalam ak dapat call drpd Kak Ruby...Agak terkejut jgk bila appear no die kat screen fon aku nih...Tanpa berlengah, die terus offer keje kat FPI as a.......Terdiam gak beberapa detik bila dgr...Mimpi ke apa, tapi tgk kat luar bangunan siang hari. So mmg betul lah apa yg aku dgr n bukan khayalan semata2...haha

Die ckp send resume as rujukan jerk, yang lain2 die akan uruskan...Ermm aku xdpt bagi keputusan lagi, bagi ak masa utk berfikir...ak bgtu die lepas lunch ak bagi keputusan...

Sepantas masa berlalu, sepantas itu jugak lah ak call Mek Nab and Noriza (panggilan pidah utk kutuk aku) utk dua orang perempuan yg ada dalam hidup ak skang...haha

Sudah ak jangka, jawapan yg d berikan oleh dua insan ini adalah sama cuma alasan jerk yg berlainan...Apa alasan nya??? biarlah ak saja yg thu...huhu

So, setelah berpikir aku cntact Kak Ruby and bgthu yang ak tolak offer tuh sbb reason tertentu and salah satu nye, i got better offer here...Agak susah utk ak buat keputusan nih tapi i have too...Ak harap ak xakan menyesal dengan keputusan yg telah ak buat nih...InsyAllah

Kenapa hanya itu yg mampu d tawarkan??? Ak bukan lah nk demand tapi terkadang berpikir jugak...Hmmm

Kak Ja slalu ckp, kalau betol2 die ikhlas nk tolong, da lama die tolong...Nih ckp jerk tapi hasilnya smp skang ak pon xnampak...Terpikir mungkin betol ckp Kak Ja tuh...Knapa lah ak membutakan hati n akal daripada melihat smua tuh...Tapi ak xnak merungut wlaupun kadangkala ak merungut jugak.huhu...

Smuanya da tertulis dalam kitab Luh Mahfuz...Kita sbgai hamba, kene redha dan percaya pada Qada dan Qadar Allah...

Everything going past n i can't turn back again...
Ak harap keputusan yg telah ak amik nih betul!!!


# Life is all about making choice...

LOVE, KHALID . . .

No comments:

Post a Comment